body-bg

We werken met veel enthousiasme voor onze klanten. Het is altijd fijn als er goede reacties én resultaten bereikt worden. Hieronder testimonials van enkele klanten van ons.

Ingrid Wulving  

Managementassistente Sportbedrijf Amstelveen

“Sinds 2013 staan Ruud en Lia het Sportbedrijf Amstelveen enthousiast bij in het in beweging brengen en houden van alle inwoners van Amstelveen en omstreken. Wij kiezen juist voor KopArt omdat zij niet alleen voor ons bedenken, ontwerpen en van A tot Z verzorgen, maar vooral omdat zij openstaan om ons te coachen. Zo bedacht Ruud een folderlijn die niet alleen professioneel, fris, hedendaags en uitnodigend is, maar daarnaast zo ingericht is, dat wij er zelf verder mee kunnen. Binnen het frame dat hij voor ons bedacht, kunnen we aanpassingen maken en hoeven we niet voor iedere aanpassing een beroep op hem te doen. Prachtig! Want voor het Sportbedrijf geldt: Amstelveen gezond laten bewegen, lekker laten sporten; sportverenigingen alle ruimte geven; talenten steunen, topsport stimuleren: Dát is ons leuke vak! En we hebben er nu in KopArt een supporter en reclame coach bij!” 


Wim van Meerveld

Manager Sales & Marketing Keukenhof

“KopArt koppelt expertise aan effectiviteit en zet dat al vele jaren in voor onze promotiecampagnes. Het is een nauwe samenwerking en dankzij de lange ervaring weten we dat we ons werk aan KopArt kunnen overlaten. Ieder jaar creëert KopArt de uitstraling van de nieuwe campagne voor onze verschillende doelgroepen. De aanzienlijke groei in de bezoekersaantallen is mede te danken aan hun creativiteit, kracht, inzet en ondersteuning.” 


Remy Steijger

RSDM Digital Marketing

“Ik heb met KopArt inmiddels vele projecten gedaan waaronder ook een aantal internationale consumentencampagnes in de sierteeltsector. De reden dat ik steeds weer met KopArt werk is hun uitzonderlijke wijze van meedenken. Als ze iets niet goed of logisch vinden, doen ze het gewoon niet, maar komen dan wel altijd met een veel beter alternatief. Ruud is een echte kunstenaar die zijn talent als vormgever gebruikt.”  


Bianca Raijmakers

Kwaliteitsmanager Diabetes/CVRM Amstelland Zorg

"KopArt heeft voor onze Diabetes Challenge een beeldmerk en logo ontworpen. Ze luisterden naar onze wensen, dachten mee en vertaalden dit in een mooi ontwerp voor flyers en posters. We zijn erg tevreden over de samenwerking en de snelheid waarmee de opdracht is afgerond."


Richard Nieuwenhuizen

Directeur JC Nieuwenhuizen Aannemingsbedrijf  [JCN]  

Bijna vijf jaar geleden is het eerste zakelijke contact ontstaan met KopArt. Lia ken ik persoonlijk al heel lang, maar KopArt was geheel nieuw voor ons bedrijf. We bestonden 70 jaar en het was tijd voor een nieuw jubileumboekje met een frisse uitstraling. Wat volgde was een aantal hele leuke gesprekken, waarbij ik ook Ruud heb leren kennen. Aardige vent, heel gezellig, maar vooral een kei in zijn persoonlijke aanpak en in zijn werk. Ik voelde mij meteen thuis bij hen aan de keukentafel en het werk werd voorspoedig opgepakt. Het nieuwe jubileumboekje ging over in een aangepaste website en zo ontstond onze nieuwe huisstijl, die ons als een goede jas past! Vanaf dat moment twijfelen wij niet meer voor welk advies dan ook op PR-gebied. Even een mailtje of een belletje en we worden direct geholpen.


Walter Jansen & Greet Locquet

Voorzitter | vice-voorzitter Stichting van Lansenbergh [SVL]

"We kennen KopArt al geruime tijd door het werk wat ze doen voor Keukenhof. We konden de ontwikkeling van de huisstijl voor onze nieuwe stichting dan ook met een gerust hart aan hen overlaten. Uit de serie voorstellen die ze in aanzet presenteerden, hebben we er een gekozen die perfect aansloot bij onze briefing en wensen. KopArt nam ook de rest van het project voor haar rekening zoals drukproeven en drukwerkbegeleiding. Wel zo gemakkelijk." 


Freek de Zeeuw

Managing Partner Premium Business Consultants BV

“Eigenlijk ging het vanaf het eerste moment al goed. Wij hadden een kleine vraag: ontwikkel een leuk maar stijlvol etiket voor ons relatiegeschenk en dat werd op een prima manier opgepakt. Het etiket werd zeer gewaardeerd door onze klanten (en daar doen we het uiteindelijk voor). Sindsdien worden wij stap voor stap geholpen de hele uitstraling van ons bedrijf te professionaliseren en wij zijn hier zeer tevreden over! De samenwerking verloopt flexibel en we hebben het gevoel dat KopArt altijd voor ons klaar staat.”


Anthony Leyfeldt 

Sales Executive Netherlands Branch China Airlines 

"Kop - Art, de naam zegt het al. Innovatief, creatief, oog voor detail,  kennis & kwaliteit, meedenken, uitwerken en niet te vergeten de  gastvrijheid zijn maar enkele begrippen die het bedrijf zo typeert. Een goede (werk)relatie vormt de basis voor artistieke creativiteit en ontplooiing. Het is niet voor niets dat wij al bijna 10 jaar samenwerken en hopen dat ook de komende 10 jaar voort te kunnen zetten. Namens China Airlines the Netherlands: "Kop op Art, ga zo door."


Jop Goslinga

Story Captain Digital Captains

“Ze maken wonderschoon design en het knappe is dat ze dat voor heel uiteenlopende klanten kunnen. Toch vind ik het allermooiste aan het bedrijf hun drive om écht iets bijzonders te maken. En daarvoor net iets verder te gaan. Ooit zat ik naast Ruud te kijken hoe hij de laatste hand legde aan onze nieuwe huisstijl. Het was vrijdagmiddag en al bijna 17:00. Ik was dik tevreden met zijn werk. Ruud nog niet, hij wilde doorgaan. Het werd 19:30... Maar het resultaat was formidabel!”


Arie Dwarswaard

Vakredacteur Bloembollenvisie 

“Werken met KopArt is werken met duidelijkheid. Begin 2014 werkte ik met KopArt samen aan de parkgids van Keukenhof. Ruud Hiel was vooral heel duidelijk: 130 woorden per tekstblok, Arie, meer niet. Het gevolg was een leerzaam proces in kort en bondig schrijven. Hier gold echt 'Schrijven is schrappen'. Die vorm van samenwerking leverde een prachtig resultaat op.”


Jan Habets

Directeur Plant Publicity Holland [PPH]

“PPH werkt al 15 jaar samen met KopArt, en niet zonder reden. KopArt denkt mee en is daardoor een uitstekende overlegpartner. Hun strategisch advies is van groot belang bij onze beslissingen. KopArt is proactief, draagt zelf ook ideeën aan. Daarom kunnen we spreken van echte samenwerking in plaats van éénrichtingsverkeer! Zo ook bij het door ons gepubliceerde boek ‘The Green City Guidelines’, dat mede door de inbreng en heldere vormgeving van KopArt wereldwijd zeer enthousiast ontvangen is. Door de intensieve samenwerking met PPH is KopArt goed op de hoogte van de ‘internationale’ groenbranche.”   


Mariella Maarschalkerweerd  

Hoofdredacteur SBA Magazine | St. bedrijfsfonds Apotheken [SBA]

"Hart voor het werk. Als ik aan KopArt denk schiet het volgende door mijn hoofd: Zeer fijne samenwerkingspartner; Plezierig en makkelijk om mee te werken; Persoonlijk en toch professioneel. Ik heb met KopArt veel bladen geproduceerd en het resultaat was altijd weer iets waar wij en zij trots op waren. En - niet onbelangrijk - ook altijd op tijd. Mede dankzij het feit dat KopArt afspraken erg goed nakomt en goed de deadlines en aanlevermomenten monitort. Er is ze niet snel iets te veel. En de woorden flexibiliteit, creativiteit en hart voor het werk zijn Lia en Ruud op het lijf geschreven." 


Mark Haasnoot

Sales Manager Frijlink

“KopArt heeft ons op een prima manier geholpen onze huisstijl te upgraden.
Een andere kijk op bloembollen en een professionele productpresentatie bleken een prima combinatie!”


Sjon Buijs

Hoofd pers en communicatie Sint Lucas Andreas Ziekenhuis [SLAZ]

“Met de hulp van KopArt zijn diverse campagnes voor het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis opgezet. Ze begeleidden het totale proces, van strategiebepaling tot het opleveren van de middelen, en hielden daarbij tijd en kosten goed in de gaten. Beeldbepalend was de langdurige campagne Beter Veiliger Vriendelijker waarvoor KopArt een belangrijke bijdrage leverde aan onder meer posters, bladen, gadgets en een spel. Daarnaast verzorgden ze ook de benodigde fotografie en beeldstyling.”


Willem Visser

Conrector Rijnlands Lyceum Sassenheim

“Kinderen en ouders kiezen samen een school voor het voortgezet onderwijs. Zo een diverse doelgroep aanspreken is erg lastig, maar ongelofelijk belangrijk. KopArt, goed bekend met het complexe onderwijsveld, weet dit bij mijn school al jaren voor elkaar te krijgen." 


Monique Ooms

Ooms Communicatie

“KopArt is veel meer dan een reclamebureau. Ruud en Lia denken mee over visie en doel, stellen de juiste vragen en vertalen alle input naar een creatief voorstel met een stevige onderbouwing. Waar nodig schakelen ze hun uitgebreid netwerk in. Mijn klanten reageren steevast enthousiast op de kwaliteit van hun werk. Hun betrokkenheid en deskundigheid in combinatie met een goed gevoel voor humor, maakt dat het altijd een feestje is om met KopArt samen te werken.”


Annegreet Verdoes

Accountmanager iBulb, voormalig directeur Internationaal Bloembollen Centrum [IBC]

“Een enorme plus van KopArt is dat het een allround bureau is. Bij hun conceptontwikkeling nemen zij bijvoorbeeld ook de fotografie of het maken van ander materiaal dat hiervoor nodig is voor hun rekening, heel fijn! Een zeer prettig bureau om mee samen te werken, vooral omdat de mensen bij KopArt verstand hebben van het product. Daarnaast is het bureau zeer flexibel en dat uit zich vooral in het gemak waarmee het omgaat met op- en/of aanmerkingen van de klant!”