body-bg

KopArt ondersteunt interne en externe communicatie met vormgeving en productie, strategisch advies, tekst en begeleiding.

Deze visuele communicatie en marketing doet KopArt voor uiteenlopende marktsegmenten, voor zowel business-to-business als consumenten trajecten. Het bureau ondersteunt klanten met project- en productiebegeleiding en biedt communicatie die voor zichzelf spreekt, offline en online. Want de verbinding van de ‘traditionele’ communicatie met de digitale wereld maakt een eindproduct zo sterk. Op digitaal gebied is immers dat ‘eigen gezicht’ ook onontbeerlijk!

KopArt laat het creatieve bloed graag stromen voor slimme, doeltreffende oplossingen die niet de hoofdprijs kosten. Oplossingen die aansluiten bij de wensen en behoeften van de klant en bovendien niet standaard zijn. De aanpak? Rechtstreeks contact, persoonlijke aandacht, heldere communicatie, stevig meedenken en budgetbewust. 

Je kunt bij KopArt terecht voor offline & online vormgeving en campagnes.* 

*Offline: logo’s, huisstijlen, boeken, catalogi, inspiratie- of presentatiemappen, brochures, periodieken, folders, flyers, posters, banners, signing, DM-mailings, advertenties, verpakkingen, POS-materiaal, winkelconcepten, beursmateriaal. 

*Online: webdesign, -inrichting, -functionaliteit, graphics, (animated)banners, narrowcasting screens, wifi-schermen, e-mailings en nieuwsbrieven.

*Campagnes: kortlopende, langlopende, product-, personeels- of consumentencampagnes. 

Drukwerkbegeleiding: Heel begrijpelijk dat je in 'drukwerkwoud' door de bomen het bos niet meer ziet. KopArt begeleidt met plezier het drukwerk. Dan kun je rustig jouw werk doen. Het bureau werkt al jaren naar tevredenheid met vaste drukkers, maar het is geen enkel probleem om met iemand anders samen te werken. 

KopArt is een klein maar stevig bureau in Amsterdam. Wat het zelf niet zelf doet, kan het wel verzorgen. KopArt beschikt over een groot netwerk van specialisten, waarbij sommige als echte KopArt-partners beschouwd worden.  

KopArt komt graag eerst met een gedegen voorstel, plan van aanpak of een advies voordat we creatief aan de slag gaan. Zo komt niemand voor verrassingen te staan, of het moet zijn omdat het resultaat zo mooi is.