body-bg

KopArt ondersteunt interne en externe communicatie met vormgeving en productie, strategisch advies, tekst en begeleiding.

Deze visuele communicatie en marketing doen we voor uiteenlopende marktsegmenten, voor zowel business-to-business als consumenten trajecten. We ondersteunen onze klanten met project- en productiebegeleiding en bieden communicatie die voor zichzelf spreekt, offline en online. Want de verbinding van de ‘traditionele’ communicatie met de digitale wereld maakt een eindproduct zo sterk. Op digitaal gebied is immers dat ‘eigen gezicht’ ook onontbeerlijk!

Wij laten ons creatieve bloed graag stromen voor slimme, doeltreffende oplossingen die niet de hoofdprijs kosten. Oplossingen die aansluiten bij de wensen en behoeften van onze klant en bovendien niet standaard zijn. We houden van rechtstreeks contact, persoonlijke aandacht, heldere communicatie, stevig meedenken en zijn budgetbewust. 

Je kunt bij ons terecht voor offline & online vormgeving en campagnes.* 

*Offline: logo’s, huisstijlen, boeken, catalogi, inspiratie- of presentatiemappen, brochures, periodieken, folders, flyers, posters, banners, signing, DM-mailings, advertenties, verpakkingen, POS-materiaal, winkelconcepten, beursmateriaal. 

*Online: webdesign, -inrichting, -functionaliteit, graphics, (animated)banners, narrowcasting screens, wifi-schermen, e-mailings en nieuwsbrieven.

*Campagnes: kortlopende, langlopende, product-, personeels- of consumentencampagnes. 

Drukwerkbegeleiding: Heel begrijpelijk dat je in 'drukwerkwoud' door de bomen het bos niet meer ziet. Wij begeleiden met plezier het drukwerk. Dan kun je rustig jouw werk doen. We werken al jaren naar tevredenheid met onze vaste drukkers, maar het is geen enkel probleem om met iemand anders samen te werken. 

We zijn een klein maar stevig bureau in Amsterdam. Wat we niet zelf doen, kunnen we wel verzorgen. KopArt beschikt over een groot netwerk van specialisten, waarbij sommige als echte KopArt-partners beschouwd worden.  

We komen graag eerst met een gedegen voorstel, plan van aanpak of een advies voordat we creatief aan de slag gaan. Zo komt niemand voor verrassingen te staan, of het moet zijn omdat het resultaat zo mooi is.